Det värsta jag läst

2011-07-23 | 15:43:08

Jag är inte den som gråter när jag läser något. Av film tåras jag lätt, men inte av text. Enda gången var när jag läste Svinalängorna och klockan var fyra på natten (det kan alltså lika gärna ha varit av trötthet).

Men idag länkade Blondinbella det här inlägget, som är skrivet av en av dem som var på Utöya igår. Och det är fan det värsta jag någonsin läst. Tårarna rann som vattenfall och jag är fortfarande i chock. Är inte jätteinsatt i allt som hänt i Norge (har dock läst en del), och påverkas oftast inte speciellt mycket när det händer såna här saker (känslokall tjej), men fy fan alltså. Att sånt här händer.

Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0