Framtiden

2012-09-17 | 08:15:35

 
Lite saker att se fram emot: 
 
- Helgen, då jag får  1. åka tåg <3,
                              2. återse mysiga Linköping <3 och
                              3. träffa finaste pojken (ovan) <3
 
- Två helger senare, då jag får 1. åka tåg <3,
                                             2. återse kära Lund och mina kära morföräldrar <3 
                                             3. återse Köpenhamn och
                                             4. träffa finaste pojken (ovan) <3
 
- Torsdagar i oktober/november, då jag ska gå en målarkurs!
 
- Januari, då jag och bästa vän lämnar landet och flyger mot varmare breddgrader. 
 
- April, då vi kommer hem och får träffa alla igen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

om några timmar: när du kommer hem och träffar din lillasyster :D

Svar: Ser alltid fram emot nästa gång jag ska träffa henne <3<3<3 Bästa på hela dagen lätt
ASTRID

2012-09-30 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0