Det här med skoköp

2012-09-16 | 13:17:00

 
Nyss var jag ute och sprang en runda. Men nu ska vi inte prata om det, utan istället snabbt övergå till dagens ämne, nämligen det här med att köpa skor. Närmare bestämt löparskor. 
 
Skorna ovan minns jag inte när de införskaffades och således var det alldeles för länge sedan. Jag kan tänka mig fem år och kanske till och med längre än så. Det var därför dags för mig att köpa nya och efter att ha skjutit upp det i några månader tog jag tag i saken och åkte in till löplabbet, stod barfota på en sådan där glas-spegellåda, sprang på löpband och testade ett antal skor. Fick också med mig ett par hem som jag var mycket nöjd med. 
 
Slutet gott, allting gott, skulle man kunna tro. 
 
Men snål som jag är kollade jag upp skorna på prisjakt och insåg till min förfäran att jag skulle kunna få skorna billigare. Jag blev tvungen att lämna tillbaka dem för att istället vända mig till internetet (hade ju redan fått min expertbedömning). Valde en annan skomodell - som jag också hade tittat på i butiken - och klickade hem ett par. Bara några dagar senare kom de och var såååå fina. 
 
Men FÖR SMÅ.
 
Tillbaka med dem. Köpte en större storlek på en annan sida och nu väntar jag med spänning på mitt nya paket. Förhoppningsvis det sista.
 
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0