Perfektion på galje

2012-10-02 | 11:07:00

Min familj (främst min syster) kan intyga (och intygar gärna) att jag inte är den som går ner till tvättstugan oftare än nödvändigt för att hämta tvättade kläder. Vanligtvis får de ligga kvar och växa i en fin hög tills garderoben ekar tom och jag måste gå dit om jag vill slippa vara naken.
 
Men igår, då var jag minsann nere och rotade i kaoset, och vad hittade jag om inte min älskade svarta klänning som jag har letat efter? Den har varit "borta" så länge att jag funderat på att köpa en ny bara för att den är SÅ perfekt och användbar i typ alla situationer. Nu slipper jag det för klänningen är återfunnen! <3
 
Den får hänga på väggen ett tag framöver så att jag kan beundra den. Och så att den inte ska få för sig att försvinna igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0