Kaffe kaffe kaffe

2012-10-02 | 12:49:00

Det känns som att kaffe är ett återkommande tema på den här bloggen. Snart har jag använt alla bilder på kaffekoppar eller kaffebönor som finns på hela google.
 
 
 
Just nu sitter jag med en rykande färsk kopp och njuter av alla aromer.
 
Förr, när jag var ung och dum, var jag en stark kaffemotståndare. Jag vet, jag kan knappt tro det själv! Kaffe var äckligt, beroendeframkallande och farligt. Jag skrev till och med ett skolarbete om kaffets hälsorisker. Men det var innan jag lärde mig att kaffe är gott!
 
Det är dock forfarande beroendeframkallande och farligt. Visste ni att om man dricker ca 100 koppar, då dör man? Tåls att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0