Resa för hjärtat

2012-11-05 | 10:12:26

Hemskt mycket hej! I helgen besökte jag Linköping och mannen. Vi hann med så mycket som två filmer, två Partaj-avsnitt och ett gäng omgångar av Vem Vet Mest (där SATT den!). Det blev också massor av matlådelagning och gottebollsbak med en överhettad stavmixer. På det en mysig fika med en annan blivande civilingenjör. 
 
Vi slapp det annars så ofta förekommande Linköpings-regnet och firade det med ett stycke springtur i skogen och en lång promenad längs Stångån. Det blev även en kvällslig sväng på kyrkogården efter en god middag och en ännu godare öl på Villevalla Pub.
 
Sjukt bra helg med en sjukt bra människa, som på hemresan hjälpte mig med Kupékrysset. 
 

 

Kommentarer
Postat av: David

Fint inlägg kvinnan! Lite utförligare än mitt måste jag erkänna. puss puss

2012-11-05 @ 22:38:06
URL: http://davidilinkan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0