Sniffar på mig själv

2012-03-30 | 20:49:51

I början av mitt arbetspass gick jag omkring och tänkte att det luktade ovanligt gott. Något, eller någon, luktar väldigt väldigt gott. Sen insåg jag att det var jag. Har nämligen en ny parfym som jag fick av min fina bonusfamilj i Sumpan. Jag har inte vant mig vid doften än, känner inte än att det är jag, men den luktar så fruuuuktansvärt gott. Mmmm!



Under eftermiddagen var världen emot mig. Det regnade och min telefon vägrade samarbete. Bussen som skulle ta mig hem hade fel på dörrarna. Jag hade svinont i vaderna men fick gå tre stationer extra med tunga kassar.

Nu är världen lite snällare som tur är. Jag har bytt telefon och snart kommer syster och kollar på film med mig.

Och så luktar jag ju väldigt gott också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0