Jag är ganska lättväckt

2012-06-11 | 10:59:06

Istället för att få sova ut ordentligt på min lediga dag blev jag väckt av en geting som gästade mitt rum. Den surrade runt och letade troligtvis efter vägen ut. Och då var det väl okej. Men när surrandet plötsligt blev högre och getingen började närma sig MIG - där jag fridfullt låg och försökte njuta av min sovmorgon - var det inte lika okej längre. Den kom farligt nära mitt huvud och jag hoppade upp, slet i rullgardinen och knuffade fönstret öppet. Getingen flög ut och jag stod klarvaken i min säng. Ett effektivt sätt att komma upp på!




Under de ofokuserade kanelflingorna gömmer sig blåbärs- och vaniljyoghurt med hallon, torkade bär och lite blandade frön.

Kommentarer
Postat av: ^^

hahahah jag trodde du skrev "en geting som gäspade" och tänkte att du hade sjukt bra hörsel...

2012-06-12 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0