Årets första

2012-01-25 | 17:23:57

Hej!

Jag har visst inte bloggat på hela året. Anledningarna är många men tiden är knapp så det får bli en snabb sammanfattning istället. 

Kap Verde och Senegal 2/1-17/1. Var grymt på flera sätt. Otroligt skönt att bara slippa kylan, mörkret, stressen och allt som hör vardag till. Samtidigt har jag/vi varit med om mycket fantastiskt, nytt, otroligt vackert och hemskt. Sett saker. Upplevt saker. Ätit sjukt god fisk.

Det var med vemod i hjärtat jag satte mig på planet för att åka hem. Min kamera gick sönder under resan, så bland det första jag gjorde när jag kom hem var att köpa en ny. Sen har jag laddat för fullt inför nästa resa, nämligen Thailand. Och nu är det bara tolv dagar kvar. Sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0