Blöt hemgång

2012-08-22 | 20:08:16

 
 
Precis när det var dags för mig att avrunda arbetsdagen och gå hem började det ÖSregna. Verkligen - årets värsta skur. Då var jag glad att jag kunde låna ett paraply, jag blev liksom tillräckligt blöt ändå.
 
Känns som att vädergudarna inte riktigt är helt psykiskt stabila nu för tiden, tycker att det växlar mer än vanligt. Vilket är fruktansvärt frustrerande ibland, för MAN KAN JU INTE PLANERA. (Vad man ska ha för skor och så alltså.) 
 
Skärpning där uppe!

Kommentarer
Postat av: Meja

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Svar: Tack, vad glad jag blir! Jag har inte hört någon som har upplevt problem med att prenumerera via BlogLovin', kanske var det bara en tillfällighet? Ska försöka kolla upp det!
ASTRID

2012-09-12 @ 11:24:26
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0