Sjuk uppdatering

2011-09-05 | 16:57:00

De senaste dagarna har jag haft ett liv och det har bloggen fått lida av. Som kompensation kan jag (nästan) lova att jag laddar upp lite bilder så fort jag får tillbaka min kamera som just nu bor hos Jonny (beror lite på hur fina/fula bilderna är). Idag är jag dock sjuk och därför är jag tillbaka woho!

Dagen har spenderats i sängen och i soffan. Jag har löst korsord och förberett mig inför två kommande arbetsintervjuer (jättemycket vuxenpoäng på det). Nu taggar jag till inför en filmkväll i min ensamhet. Medan filmerna (Die Welle - som jag bara sett första kvarten på, What If - förslag från bästa vän och The Town - rekommendation från en forumtråd) laddas ner funderar jag på om jag orkar gå och köpa godis eller inte. Definitivt dagens jobbigaste beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0