Ett brödförtydligande

2011-09-16 | 11:48:39

Någon sa att jag ljög angående lingonet jag hittade i lingongrovabrödskivan. För att klargöra saker och ting för denna någon samt andra som eventuellt tvivlat vill jag försäkra er om att det hela inte var ett skämt, jag upprepar - inte ett skämt, även om jag förstår att det inte är så lätt att tro. Lingon i lingongrova liksom? Vilket påhitt.

Inom en snar framtid lovar jag därför att återkomma med bevis. Först ska jag bara hitta en skiva med ett lingon i. Dock är jag rädd att det kan ta ett litet tag, de verkar nämligen vara mycket sällsynta.

Håll ut tappra själar!


Kommentarer
Postat av: Antis

Men jag brukar ju få lingonkärnor ibland när jag äter lingongrova..

2011-09-16 @ 23:34:34
Postat av: Astrid

Har lingon kärnor? Nu har jag verkligen missat något!

2011-09-17 @ 19:05:30
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0