Brödfunderingar

2011-09-15 | 12:00:49

Ni vet lingongrova? I vilket fall, ett gott och supersaftigt bröd som inte alls smakar lingon (för lingon är ju inte gott). Ett tag var lingongrova mitt absoluta favoritbröd, och jag har alltså ätit några stycken genom åren. Hur som helst, i morse fick jag för första gången någonsin en skiva där man kunde se ett riktigt lingon!

Vet inte riktigt vart jag ville komma med det här, men nu vet ni att lingongrova faktiskt innehåller lingon, trots att man inte kan tro det!

Pussss


Kommentarer
Postat av: Elias

Lögner!!

2011-09-15 @ 12:40:46
Postat av: Jonny

whOOOOOOOOO HOOOOOO

2011-09-15 @ 15:43:05
URL: http://jonnyutanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0