I will ruin your life

2011-10-02 | 14:26:37

Någon tyckte att jag skulle uppdatera. Jag vet inte vad jag ska skriva (och har inga bilder), men för någons skull slänger jag upp ett inlägg ändå. För någon är någon jag tycker om väldigt mycket.

Hur som helst.
Lite grejer i korthet:

Jag har..
.avklarat klassikern!
.jobbat.
.fått (ett till) jobb.
.ätit kopiösa mängder godis.
.firat en månad.
.städat (!!).
.köpt nya kläder.
.varit på bio.

.. samt lite annat. Ni som känner mig vet att jag tenderar att vakna  t i d i g t  på morgonen, men nu börjar det minsann bli ändring på det. Igår sov jag till 8 och idag hela 45 minuter längre. Mycket skönt. 

Förlåt för jätterörigt inlägg men filmen jag såg på bio igår var denna. The Help, eller Niceville på svenska biografer. Mycket bra film.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0