Behöver mitt koffein

2011-10-07 | 06:51:23

God morgon världen!

Gårdagskvällen var en enda röra. På grund av lite för lite sömn och lite för lite (inget alls) kaffe låg jag i sängen redan innan åtta - redo att sova. Innan dess hann jag med ingenting, bortsett från en film (som jag i och för sig inte ens såg klart). Super 8.

Den var bra och så. Hade ingen aning om vad det var för film när jag började kolla, så jag blev lite förvånad när den utvecklade sig som den gjorde. Dock somnade jag till några gånger framåt slutet så den måste nog ses om innan jag kan ge ett rättvist uttalande.




Idag har jag sovit tillräckligt och fått i mig en kopp kaffe, så förutsättningarna är betydligt bättre än igår. Ska spendera dagen i en butik; vika kläder, slå in varor osv osv. Det ska nog gå bra. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0