Lite random filmer

2011-11-01 | 15:38:49

Jag har perioder då jag tittar på sjukt mycket film. Här är några från förra veckan:



Där Floden Flyter Fram (originaltitel A River Runs Through It). Seg gammal film som typ saknar handling? Kan vara så att jag var okoncentrerad när jag tittade på den, men nu när jag tänker tillbaka minns jag inte ens hur den slutade. Den var mest rolig för att den var så dålig. Men Brad Pitt var söt i alla fall.




Jane Eyre. Har generellt sett svårt för filmer som utspelar sig "förr i tiden" men denna var ändå helt ok för att vara en sådan. Stundvis lite seg men otroligt vacker och en riktig kärlekssaga.




Horrible Bosses. Hade låga förväntningar på denna då jag trodde att den skulle vara överdriven och skämten uppenbara försök till att vara roliga. Men den var fan sjukt rolig. Överraskande bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0