A line in your book

2011-05-08 | 18:29:00

Efter jobbet tog jag och mor min en riktigt härlig cykeltur, den första ordentliga i år. På hemvägen hade vi fantastisk utsikt och fick känna massa sommardofter. Gräs, sjövatten, båtar och sånt. 

Tänkte lägga upp en karta på hur vår cykelväg såg ut, men nu har jag försökt på alla tänkbara sätt och det FUNKAR INTE. Den här datorn har nämligen inte print screen (för det är en mac), och jag kan inte använda mac's print-screen-kommando (för jag är i windowsläge). Tog kort med kameran också men nu verkar den inte vilja samarbeta med datorn (eller om det helt enkelt är datorn som inte vill samarbeta med mig). Vilka problem jag har va?

Får se om det dyker upp nån bild senare.

EDIT: HÄÄÄR HAR NI KARTAN



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0