I'll be gone when the morning comes

2011-05-15 | 21:45:33

Cykelturen ja. Den började starkt med totalpunka på mammas framdäck efter 5 km. Vi fick vänta en stund på pappa som servade oss med en annan cykel och sen vi kunde fortsätta vår färd. Självklart började det regna en kvart senare. Mina glasögon immade igen och p.g.a. min cykels avsaknad av stänkskärmar blev jag dyngsur i röven och var tvungen att åka resten av vägen med en pöl i byxorna (inga misstolkningar nu). Kul start liksom!

Men annars var det nice. Escape the fate sjöng bra i mina öron, vägarna var trevliga och solen tittade till och med fram några gånger. Och det bästa av allt; avslut hos farmor och farfar med middag och rabarberpaj! + en hemresa med allsång på sommarlåtar.

Sammanfattningsvis en bra söndag.
Som blir lite bättre för att jag har sovmorgon (och eventuellt är ledig) imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0