Tre saker jag ogillar

2011-05-01 | 15:46:48

Här kommer en liten lista på saker jag verkligen inte gillar.... För er som är intresserade liksom:

Ojämna saker. Nu kommer jag låta som en sjuk människa med tvångssyndrom, men jag hatar det mesta som saknar jämnvikt. Udda nummer är nästan värst, speciellt när de anger ljudvolym. Typ 17, eller 53.... Och vad är grejen med att Annas pepparkakor har 9 blad? Så himla onödigt.

Ketchup. Kan vara det vidrigaste människan skapat. Fattar inte hur någon frivilligt kan vilja förstöra sin mat med skiten. Och att det är så många förtappade själar som tycker om det övergår mitt förstånd. För det första är tomat inte speciellt gott, men att sedan mosa den och blanda med socker och salt. Ryser bara jag tänker på det.



När en frukostkomponent saknas. Kan totalförstöra en hel dag. Det som måste finnas när jag vaknar är yoghurt, russin och/eller torkade tranbär/blåbär, frysta hallon, allbranflingor, rågform (världens godaste och saftigaste bröd!), bregott och rökt kalkon. Okej, jag kan kanske leva med att det inte finns några hallon, eller att russinen är slut, men saknas det yoghurt eller kalkon kan jag bli på extremt dåligt humör. Jag vet att det är jättefjantigt, men frukost är heligt!


Kommentarer
Postat av: antis

frukost är heligt och ketchup är gott!!

2011-05-01 @ 17:26:23
Postat av: Astrid

Nej Anna, ketchup är ÄCKLIGT!!

2011-05-01 @ 22:31:28
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Astrid, hjärtat, du är ju störd i huvudet <3

2011-05-01 @ 23:51:20
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0