Säg att du ångrar dig

2011-05-23 | 21:46:46

Helgen blev oväntat en dag längre. När jag vaknade fick jag nämligen reda på att jag skulle slippa inte bara en utan två lektioner (av totalt två idag) p.g.a. omprov. Woho to that!

Så jag har chillat som tusan hela förmiddagen. Fick för mig att jag ska börja läsa böcker, så jag tog mig upp till Vällingby med mitt röda (och därmed ogillade av mig som ni säkert förstår) bibliotekskort och lånade två böcker samt ställde undan en i Bromma som jag ska hämta imorgon. Yes! Lite nerdy kanske men man måste ju tänka på ordförrådet.




Eftermiddagen spenderades med en 4-åring som försökte lura mig att dagisfröknarna säger att man får slåss och att hans mamma tycker att det är okej att säga "fuck you". Men den gubben gick inte, för så dum är jag faktiskt inte. Det var trevligt i alla fall, vi klättrade också i borgar och åt makaroner och stekt falukorv med två scouter.

Bra dag!

Och vet ni vad det bästa av allt är? Jag har FEM nya One Tree Hill-avsnitt som jag inte sett än hihiihi. Är det inte lycka så säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0