Slapp söndagsförmiddag

2011-03-13 | 15:00:41

Vad gör människor?! Gå in och blogga med er! NU. Allvarligt talat prenumererar jag på 40 bloggar och senaste inlägget någon publicerade var för flera timmar sen. Okej att vissa har bättre saker för sig, men någon måste väl ändå sitta framför skärmen precis som jag. Eller är det bara mina söndagar som ser ut så här?

Försökte först få igång dvdn för att kolla på Chocolat, men den ville inte samarbeta så jag gav upp ganska snabbt. Sedan dess har jag förgäves zappat mellan tvkanalerna efter något vettigt att titta på. Till slut stod det mellan Vem vet mest? och Our Lives: Living With Half a Brain, så nu är jag fast i den här fantastiskt intressanta dokumentären om barn med hjärnskador. Trevlig söndag allesammans!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det är bara för att det finns så många man borde ha sett! Ska vi secondhanda i helgen förresten? :D

2011-03-13 @ 16:44:36
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Anna

ofta du inte valde vem vet mest!

2011-03-15 @ 21:03:43
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0