Home is where the heart is

2011-03-05 | 17:27:23

Nu är jag hemkommen efter en nattlig busstur genom Sverige. Efter tre timmars sömn i min egen säng känner jag mig som en människa igen, om än med lite mer ont i nacken än vanligt. Har massa överskottsenergi så den senaste timmen har jag mest sprungit runt och klättrat på bord i mina underbara 30krs leggings och världens kanske skönaste stickade tröja.

Lyssnar på glada McFly och känner mig allmänt taggad. Dock inte på de kommande veckorna som kommer innehålla lite för mycket plugg för min smak. På tal om det måste jag plugga NU. Hejdo

Här är min fina medalj förresten. För er som så hemskt gärna vill se den. He he.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0