Dålig på att plugga hej

2011-03-06 | 18:30:21

Här har jag suttit en stund nu och försökt skriva en analys om global arbetsmarknad. Nåt vidare bra går det inte. Egentligen borde jag väl stänga av musiken, sluta blogga och bara skriva. Men det är tråkigt! Har gjort allt jag kunnat för att skjuta upp det;

bytt till mjukisbyxor (måste ju sitta bekvämt),
ändrat typsnitt på texten i word (finns det något mer motivationssänkande än Times New Roman?),
gjort en spellista (viktigt med bra pluggmusik),
skrivit rubriken på olika sätt (rätt ska det bli!),
laddat in bilder från kameran (måste ju också göras),
tvättat bort sminket (också bekvämlighet),
ätit middag (energi till hjärnan)
osv.

Skriv, SKRIV! Jag är sämst. SÄÄÄMST.

Men baka semlor kan jag! Och det har jag gjort idag. Jag har även promenerad med Cornelia och vi kunde minsann knäppa upp våra jackor när vi gick i solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0