Mellan dig och mig

2011-06-05 | 15:40:56

Här har det varit tyst hoho. På hela sex dagar har det varit tyst. Får skylla på att jag har massa annat för mig! Dessutom är det fiiint väder så jag försöker inte sitta inne.
Vet ni en sak?
Vill ni veta? Vill ni?
...... ba dam dam dam...
................................
..............................
.........................
....................
........
......
...
Om TRE ynka dagar tar jag studenten! Kan ni fatta? Det kan inte jag!
Men jag är taggad. På det, och på allt annat. Taggad på sommaren och saker som ska hända. Är till och med lite taggad på tjejvättern (lördag!!!!) och vansbrosimningen om cirkus en månad. Taggad på hösten, på att resa och se annat. Kollar flygbiljetter till två på natten och drömmer mig bort lite. Vill bo på skithotell och gå gå gå hela hela tiden. Äta crepes under Eiffeltornet och dricka sangria på Barceloneta. Taggad på att läsa engelska C också woooh!!

Stockholm är också fint! (tagen från tunnelbanan i torsdags kväll)



Kommentarer
Postat av: Cornelia

En himla massa tagg!!!!

2011-06-05 @ 16:10:59
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0