Märker du hur fort det går?

2011-06-10 | 20:05:37

Hur tidigt får man lägga sig? Nu har jag velat sova i en dryg timme ungefär, men det kändes ju faktiskt inte helt okej att lägga sig klockan sju.... men nu är den visst över åtta, efter detta blir det jävlar sängen.



De två senaste dagarna har bara varit jättekonstiga. Jag har flytit runt i någon slags dimma, vet liksom varken var jag är eller vart jag ska. Tomt har det känts. Jättetomt och konstigt, men ändå skönt på något sätt. Aa, jag vet inte, knaaas är vad det är.

Tillbaka till det innan. Vad som gör det ännu mer okej att jag lägger mig om fem minuter är att jag ska upp vid fyra imorgon bitti. Vi ska nämligen fara till Motala för jag och mamma ska cykla Tjejvättern. Känns som jag är i form för det..... eller? Har fortfarande ont överallt; i fötterna, benen, magen, axlarna, revbenen och nacken. Men det ska nog gå ändå! TJOHO och godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0