Bara för i kväll

2011-06-29 | 17:54:19



Efter två veckor i Jämtland är jag nu hemma i soliga Stockholm. Det är extremt skönt att kunna sova ut, bestämma själv över dagsupplägget och att inte behöva umgås med samma människor 24 timmar om dygnet. Men samtidigt lite jobbigt. Här hemma finns det så mycket som måste, borde göras. Listorna blir bara längre och jag känner stressen och paniken stiga trots att jag är ledig och har all tid i världen. Blä

Idag har jag bara njutit. Sovit ut, packat upp, tränat, shoppat och fixat. Ikväll blir det film och nattbad. Wehoo

Kommentarer
Postat av: anna

astrid, njuuuuut bara! att ha tagit studenten, att det är sommar, att emmaboda närmar sig med stormsteg och att det abra är allmänt najs just nu! måsten kan alltid göras lite smått då och då ;) BORT MED ÅNGEST!

2011-06-29 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0