Dagens kluring

2011-07-05 | 17:06:31



Det kluriga med att skriva tackkort är när jag inte vet vilken present som hör ihop med vilken gäst. Var nämligen inte i nyktraste laget när jag öppnade mina presenter, och kommer därför helt enkelt inte ihåg vad jag fick av alla. Skulle kunna skriva "tack för uppvaktningen" bara på de jag är osäker på, men samtidigt har jag skrivit ut exakt vad jag fått på de andra. Känns lite... otacksamt att inte göra det på alla. Blaah. Får klura lite till.

(Jobbigt om nån som gett en present läser detta och sen bara får ett "tack för uppvaktningen" hoho)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Shit vad oruttigt att inte be någon föra en presentlista!

2011-07-05 @ 18:31:45
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0