Dag 18: Min favoritfödelsedag

2011-01-20 | 13:37:00

Det måste nästan vara denna. Jag fyllde 7 (litet frågetecken på den), och dagen började som vilken födelsedag som helst. Sen hände nåt! Jag fick en ögonbindel och blev satt i en av våra gamla fåtöljer (som var sjukt sköna nu när jag tänker efter, undrar vad som hände med dem). I knät fick jag en bricka och sedan blev jag tillsagd att känna. Jag kände efter lite med fingrarna. Mjukt. Lent. Och så rörde det sig, hjälp!



En kanin! En livs levande dvärgvädur. Han kurade ihop sig och lade små kluttar i kökssoffan, därav fick han namnet Boll. Min älskade hårboll. Jag tyckte om honom så mycket att vi gifte oss (men de bilderna orkar jag inte skanna in!). Kanske var jag inte världens bästa djursköterska alltid, men jag älskade honom ändå. Han var en fin kanin and may he rest in peace. Tack vare Boll blev detta min favoritfödelsedag.

Dessutom hade jag en sjukt fin jättegul klänning. Vad kan gå fel då liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0