Dag 17: Mitt favoritminne

2011-01-19 | 22:13:49

Det var ju lätt att välja! Lite ironi. Hur många minnen har man inte liksom? En del självklart roligare än andra, men de flesta riktigt bra på olika sätt. Ett minne jag har är detta.




Jag minns exakt denna stund. Jag och min bästa bästis skulle sova över hos mig och vi hade byggt en koja som var hur mysig som helst (hur smart det nu är att sova med ett paraply i sängen). Allt var så självklart och bekymmerslöst. Lycka var detta, en övernattande bästis och ett paraply i sängen. Så lätt.

 


Kommentarer
Postat av: Ninni

ååh jag minns det också, det var mysigt haha :'D

2011-01-19 @ 23:22:24
URL: http://eksperimentoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0