Dag 13: Den här veckan

2011-01-15 | 18:30:59

Hahah, sajk!!! Jag vägrar skriva ett långt engagerat inlägg om den här veckan för 1. jag har inga bilder från den och 2. det är typ sjukt tråkigt. Sammanfattat: Första skolveckan detta året och nu en vecka närmare studenten. Detta året kommer gå sjukt snabbt!

Nu ska jag istället berätta om min dag (kanske inte mycket intressantare men mer motiverat från min sida). Vaknade av väckarklockan ur en dröm som utspelade sig i Turkiet starring en snäll men rabiessmittad hund.



Jobbade fyra timmar, d.v.s. kokade kaffe, fixade bullar och fikade med ett gäng otroligt trevliga pensionärer. När det fanns dötid passade jag även på att läsa lite om rabies (to straighten things out, detta är alltså inget återkommande tema i mitt liv utan tillfälligt p.g.a. en skoluppgift).

Övningskörde med far och bestämde mig sen för att göra aubergine-biffar. De blev goda. Det tyckte TILL OCH MED min bror! Succé alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0