Dag 08: I min handväska

2011-01-11 | 08:00:54

Jag vet att detta är försenat och jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Förstår att många av er hade längtat efter att äntligen få veta vad jag har i min handväska och blev besvikna när det inte dök upp något inlägg om det igår! Elleeeer.....?

Nu ska ni få höra..... trumvirvel....

- Ett (1) kollegeblock i strl A4
- Ett (1) kollegeblock i strl A5
- En (1) gymnasiekalender
- En (1) bok: Nicholas Sparks The Last Song
- En (1) bunt utskriven körkortsteori
- Ett (1) bullrecept
- Ett (1) blankt papper
- Två (2) mediakommunikationspapper

- Ett (1) pass
- En (1) plånbok
- En (1) nyckelknippa
- En (1) kamera
- En (1) handkräm
- Ett (1) lypsyl
- Ett (1) hårband
- En (1) tofs
- Ett (1) hårspänne
- Fyra (4) hårnålar
- Femtio (50) pence
- En (1) gammal teaterbiljett

- Tre (3) blyertspennor
- Sex (6) bläckpennor
- Fyra (4) markeringspennor
- En (1) smal tuschpenna
- Två (2) sudd

Känner att jag verkligen öppnar mitt inre för er!
I mina jackfickor har jag även:

- En (1) iPod
- En (1) mobiltelefon
- En (1) handsfree
- Två (2) SL access-kort
- En (1) nyckelknippa till
- Ett (1) hänglås
- Ett (1) försvarets hudsalva
- Två (2) bläckpennor
- En (1) thai take away-meny

Nu vet ni allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0