Vem hade du velat vara med?

2011-02-14 | 21:49:51

Ursäkta uppehållet.

Alla hjärtans dag idag ja. Det märktes inte alls i metro. Inte heller någon annanstans.
Elleeer?

Trots att jag inte har någon att pussa på (förutom min baby sis) har dagen varit kalasfin. Jag har fått ett brev med små hjärtan på av någon som bryr sig om mig (precis som det ska vara på alla hjärtans dag!), choklad av min kära mor och far och tre supergulliga sms. Dessutom har jag haft en mysfika och smidit planer som ska träda i kraft så fort den här jävla äckelkylan ger med sig.

Kvällen har spenderats med älskade familjemedlemmar och jag har stått för middag och efterrätt i form av nedanstående kladd. Brownie-, marschmallow- och chokladtryffelkaka.






Nu, för att avsluta denna kärleksfulla dag, ska jag titta på ett avsnitt av den mest älskvärda serien som finns. Puss och kram och massor av hjärtan till er!

Kommentarer
Postat av: antis

ååååh ge mig receeeeept :O:O:O:O:O

2011-02-14 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0