Taggad tjej hej

2011-02-21 | 10:45:50

Assssså orkar inte komma på en bra rubrik. Sitter i grafon och layoutar med min fina projektgrupp (minus Linnea). Jag har lånat Malins iPod och lyssnar på massa dåliga nostalgilåtar från när vi var unga och fett coola. Sjunger med också, vilket inte är riktigt lika uppskattat av mina grannar som av mig. Speciellt inte av Anna.....Hej Anna! Förlåt för min retsamhet (är det ett ord?). "Fuck you assan" säger Anna.
Jag är på bra humör idag för solen lyser och jag slutar tidigt! Dessutom är det sportlov snart, vilket innebär brääääääädåååååååååkning.. wäääähääsdllfklakl. (Försöker förtränga att jag ska åka 3 mil på skidor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0