Ord som värmer

2011-02-15 | 21:38:29

Barn har en tendens att, utan att förvåna någon, göra oväntade saker. Men när två småpojkar, 6 och 4, tittar på tv och den äldre petar på den yngre med foten och säger "jag älskar dig, det vet du väl?", då vaknar man till. Undrar hur föräldrarna har burit sig åt för att framkalla det fina beteendet. Och när man får höra "jag vill att du ska vara här varje dag" blir man varm i hjärtat.
Söta ungar.




Resten av kvällen (sju och framåt) har jag letar bussresor från Stinas kiosk i Transtrand till Undersåker och tagit mina mått för att så smått börja tillverka min studentklänning. Med lite (mycket ehehe) hjälp av min kunniga mor. Nu blir det One Tree Hill. Puss och godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vad är det jag alltid har sagt? Jo - att barn är det bästa som finns <3

2011-02-15 @ 22:27:48
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0