Lite måndagskladd

2011-02-08 | 13:57:40




Detta mästerverk kom till under gårdagens styrelsemöte.

Jag har humörsvängningar som inte är att leka med. Man skulle kunna tro att jag är i klimakteriet. Just nu är det på topp för solen lyser. Jag har, i ett tappert försök att styra upp lite, gjort en massa listor, planeringar, saker jag måste hinna göra osv.




Så jag inte glömmer bort något viktigt (facebook) liksom. Och så jag inte fastnar i att göra ingenting, något som lätt händer när man har noll saker att plugga. Helt ärligt: nästa grej som händer i pluggväg är veckan efter sportlovet, dvs om fyra veckor. Historiagrejen som står med på min lista ska inte vara inlämnad förrän om 5-6 veckor. Hej framförhållning. Men jaha. Vad ska man göra nu då kan man undra. Passa barn och träna kanske? Jaaa. Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0