En perfekt frukost

2011-02-06 | 11:08:00

Jag är en frukostmänniska, något som ingen i min närhet kan ha undgått. Helst äter jag frukost till lunch och middag också, och tyvärr (lyckligtvis) händer det ibland. Skulle jag tvingas välja ett livmedel att leva på resten livet skulle jag inte ens behöva tänka efter. Yoghurt yoghurt yoghurt. Alla dagar i veckan.

Yoghurt kan varieras på många olika sätt. Den blir liksom helt olika beroende på vad man väljer att ha i den. Jag brukar snöa in mig på vissa saker, och byter när jag tröttnat. Denna kombination är dock oslagbar:

Frysta hallon som får tina lite i tallriken



Vaniljyoghurt



Russin och/eller torkade bär



Flingor av något slag. Special K eller All bran




Och så blandar man runt det och äter innan flingorna blivit mjuka. MUMMMMSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0