Låt det aldrig ta slut

2011-08-06 | 22:52:21



Jag och syster har kollat på femte filmen nu och jag får lite panik över att det snart tar slut. Vill leva i en magisk värld, vill gå på Hogwarts, vill vara en del av Harry och Rons (och Hermiones) fina vänskap, vill anförtro mig till Dumbledore om ondskefulla varelser.

Efter filmen gick vi runt på gatorna och i skogen, spanade efter dementorer bakom granarna och skyddade oss med EXPECTO PATRONUM!, låtsades vara häxor i en mugglarvärld, öppnade låsta dörrar med Alohomora *swisch swisch* och drömde om att haffa Oliver Wood.

Det hade varit himla fint.
Men nu måste det ta slut och jag ska gå och lägga mig.
Sov så gott mina mugglarvänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0