Jag är inte redo än

2011-08-10 | 21:41:51



Hösten är på väg med stormsteg verkar det som. Det är kallt och blåsigt och alldeles för mycket löv på marken. Så kallt som det var ikväll tror jag inte att det har varit på länge. Mina fingrar är fortfarande stela av kyla sen jag kom hem och det är lite svårt att skriva på tangentbordet. Jag gillar det inte. Hösten kan gott vänta några månader.

Men (för att avsluta detta positivt) här är några saker jag gillar:

- Mina fina busbarn, som jag har fått träffa idag.
- Att vi har köpt en ny brödrost (äntligen!!).
- Att jag har en klocka igen (vet inte om jag nämnde det men jag förlorade - tappade - mitt älskade armbandsur under Emmaboda).
- Min vän Cornelia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0