Sjung om studenten

2011-04-29 | 12:56:29

Nu är det 40 dagar kvar tills jag tar studenten. Varav 22 är skoldagar. TJUGOTVÅ DAGAR!! Det är ingenting. För 40 dagar sen var det 20e mars. Jag drack svart kaffe för första gången och det känns som en vecka sen. För 22 dagar sen var det sjunde april. Det var en helt vanlig torsdag och det känns som igår.
Och om en månad är betygen satta. Med andra ord är snart gymnasiet över. Så jävla sjuk tanke. Det kryper bara närmare och närmare. Hela tiden.
Idag, om en timme, ska studentmössan på och då är det på riktigt.

40 dygn.
22 skoldagar.
5 prov, 4 inlämningar och 2 redovisningar.
Sen är det över.
Fattar ni?!?!11
För det gör inte jag.

Jag gör verkligen inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0