Nu blev det mycket

2011-04-15 | 11:12:39

Mitt liv blev helt plötsligt lite jobbigt. Tanken är nämligen att vi ska sitta här i grafosalen hela dagen och göra klart vårt projekt, men nu ska tydligen de tydligen ha lektion här till TIO I FYRA. Från nu liksom! Och alla datorer kommer vara upptagna... och jag är sur nu!  

Fast egentligen är jag inte det. Är bara lite stressad, men värre än så är det inte! För idag är det strålande sol och jag har jordgubbar i väskan. Och på måndag ska det bli 17 plus! Och jag hade en jättebra kväll igår. Och jag mår inte alls dåligt idag. Weeeeeihihiah. 

OCH!!! Inte att glömma, idag startar påsklovet!!!! TIO dagars ledigt.... hohoho. 


Kommentarer
Postat av: anna

tattat min kofta ser jag...

2011-04-16 @ 12:11:10
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0