Låt mig bli den jag var igår

2011-04-09 | 17:41:49

Jag är numera röd(/orange)hårig! Färgen är alldeles för intensiv för att kunna gå som naturlig, och större delen av min garderob är nu obrukbar eftersom inget (förutom typ svart, vitt och grått) matchar håret, men jag gillar det. Måste erkänna att jag känner mig fantastiskt cool i det, fast jag lär väl tröttna om några dagar. Tur är det väl då att det bara är 8tvättarstoning!
 
Dagarna som gått sen jag senast visade livstecken här har innehållit vårkänslor i extrema mängder, leriga barn, två roliga skivor och alldeles för lite sömn. Jag klagar dock inte, för det har varit en väldigt bra vecka. En väldigt bra vecka som kommer följas av en stressvecka innan jag får vila ut mig efter allt plugg. Inte för att jag har det så tufft egentligen, men allt är ju relativt.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0