Fantastitet

2011-04-30 | 16:39:00

Jag vet att  det inte är ett ord, men idag mår jag så fantastiskt att jag faktiskt inte orkar bry mig, än mindre hitta ett passande ord som existerar. Igår mådde jag inte så fantastiskt,  vilket jag har mig själv att skylla för, och därför känns det extra bra nu.



Det är många saker som är fantastiska idag.
Vädret (förutom att det blåser och har sig),
faktumet att det är maj imorgon,
kiwin jag åt tidigare (typ aldrig smakat en godare kiwi),
att min fina studentklänning snart är klar,
mitt nystädade rum,
o.s.v.

Ha! Där lurade jag er nästan, för mitt rum är inte nystädat. Det är inte städat alls faktiskt. Men det är fantastiskt ändå.
Puss på er och ta det lugnt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0