Jag ska riva mina murar

2010-09-26 | 23:39:15




En bra helg har kommit till sitt slut och jag är trött men glad. Jag är glad för det mesta och jag har aldrig söndagsångest. Det har varit perioder i mitt liv då jag har varit depp nästan varje söndagskväll, men nu för tiden händer det verkligen aldrig. Så jävla skönt.

Vecka 39 blir nog... bra. Ja, riktigt bra ska den bli! Kanske framför allt för att jag ska träffa min kära vän som dumt nog flyttat ner till Malmö. Och så ska morfar firas och jag får träffa mina småkusiner. Massa tåg ska jag åka också. 3,5 dagar i Stockholm och 3,5 i Malmö/Lund alltså. Det blir bra. Riktigt bra blir det. Och så derby på det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0