You and no one else

2010-10-04 | 22:53:51

Dagen började med bra humör och slutade med dåligt. Och så vill man ju inte ha det. Vet inte heller riktigt varför det bara vände helt plötsligt. Kanske insåg jag hur mycket jag har att göra i veckan och fick en liten stressattack. Men det känns som nervositet också. Eller en jobbig känsla i magen i alla fall. Jaja, nog om det. Vill bara att denna vecka ska vara över.

Men jag har slutat säga nej. Nu ska jag göra vad jag kan.
Jag ska riva mina murar tills vi ser varann.


Oj vad rörigt allt blev nu.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt! Men jag kanske hade fel? <3

2010-10-06 @ 14:26:11
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0