Take me back

2010-11-29 | 23:10:14

Jag kan inte sluta hosta!! SÅ irriterande.

Idag:
Skola mellan 11.30 och 16. Sen shoppade jag längdskidsutrustning med pappa, och på vägen hem fick vi vänta i hundra år (jag lovar!) på pendeltåget. Kvällen avslutades med PH, Chuck och mys i soffan!

Resten av den här veckan har jag 6 lektioner. Weeeehehe. Imorgon står jeansshopping och teater på schemat. Onsdag barnvakt, torsdag barnvakt och sen HELG! Och inte vilken helg som helst, utan en tredagarshelg!



Kommentarer
Postat av: Elin

Okej nu var jag kikat runt här lite. Lär mig rita,måla eller vad som helst!! Ge mg lite av din kreativa sida! Nu!

2010-11-30 @ 00:27:46
URL: http://checka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0