Rätta botemedlet

2010-03-17 | 15:55:56

Idag har varit som en liten berg- och dalbana. Jag har gått från jättetrött, till jättepigg och sedan tillbaka till jättetrött igen. Där emellan har jag varit både extremt glad och inspirerad, nervös, arg, upprörd och besviken; allt på samma gång. Till råga på det har jag hela dagen haft ont i huvudet och halsen, och misstänker att jag håller på att bli sjuk.
     För att lugna ner mig själv fönstershoppade jag lite på vägen hem och blev genast på bättre humör. Och när jag kom till dörren och såg snödropparna som har brustit ut på framsidan glömde jag nästan bort varför jag reagerade så starkt tidigare.

Har jag sagt att jag gillar våren?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0