Dagens vårtecken

2010-03-11 | 18:33:05

Idag har det känts som att världen är emot mig. Jag missade bussen när jag skulle till skolan, och fick sedan vänta i 9 minuter på tunnelbanan. Under dagen dog min mobil. När jag kom hem inser jag att jag inte har någon hemmanyckel för jag tog bort den från nyckelknippan igår, och eftersom ingen var hemma var jag tvungen att åka tillbaka till Vällingby och hämta min systers nycklar. EDIT: OCH, min ondskefulla bror åt upp min yoghurt.

MEN!

Jag bröt inte ihop och jag tror det beror på att det håller på att bli vår, vilket det även finns bevis för.

1. Glassbilen har börjat köra runt.
2. Solen visar och har visat sig i snart två veckor.
3. En liten liten bit av vår gräsmatta är synlig.
4. Jag behövde bara en halsduk istället för två. Okej kanske inte ett våren-är-här-tecken men i alla fall ett våren-är-på-väg.
5. På tunnelbanan utbrister Torbjörn "Iiiihh snart är det vår!!!". Och det säger ju allt.



Kommentarer
Postat av: Anna

haha, men sluta prata som att jag är jättegammal!

2010-03-14 @ 01:47:19
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0