Just happy to be here

2010-07-21 | 01:43:18

Här har det ekat tomt minsann! Dels beror det på att jag har lagat mat åt små fina konfirmander i två veckor, och dels för att jag sedan jag kom hem inte har känt någon lust. Har inga bilder, för jag är på pappas dator, men här kommer mina senaste dagar:

Torsdag: Rullade in i Vällingby med bussen från Örebro, halvt död efter en förlorad natts sömn, och åkte direkt hem för att packa om och sedan sätta mig i bilen mot Småland.
Fredag/lördag: Umgänge med familjen, mys och bad med småkusinerna. Träning och SÖMN. Somnade innan nio varje kväll, vilket var extremt skönt.
Söndag: Ännu mer mys med kusinerna och tågresa med syster min.
Måndag: Jobb. Biljard och öl samt grym stadspromenad med Eric och David.
Tisdag: Jobb. Fika med bästa. Kvällen spenderades på Maltan med Eric, Patrik, Jocke, David, Thomas och Johan. Cornelia och Jeanette var även där en stund innan de var tvungna att gå hem och sova pga jobb imorgon bitti. Själv har man sovmorgon. Weeeiii.

Planen för imorgon är att träna, handla, jobba och förhoppningsvis komma i säng tidigt. Jag är fett party I know.

Nu vill jag bli snurrig av kärlek.

Och med detta säger jag godnatt. Puss på alla som förtjänar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0