Emmaboda

2010-07-27 | 00:58:59


Lånad från denna grymma fotograf.


På onsdag åker jag och mina grabbar till Emmaboda och jag börjar bli lite smått stressad och panikfylld. Vet inte riktigt varför, men jag får liksom för mig att precis allt kommer gå åt skogen. Det kommer det så klart inte göra! Vi kommer ha gaaalet kul. Men det kanske är bäst att föreställa sig det värsta, så blir man positivt överraskad. Hur som helst är nästan allt klart, jag har skrivit packlista och ska börja packa nu om jag orkar, annars imorgon. Snart är jag redo och kan tagga till ordentligt!

Har förövrigt haft en supermysig kväll hos min allra bästa vän tillsammans med henne, Cornelia, Emma, Patrik, Thomas, David och Eric. Puss på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0