Friday I'm in love

2010-01-29 | 11:51:27

Där kom det. Sedan min bästa vän Malin uppmärksammade det har jag märkt att i princip varje fredag är det någon bloggare/bloggerska som använder just Friday I'm in love som rubrik. Nästan varje fredag i ett drygt halvår har jag varit på väg att skriva det som rubrik, men alltid ändrat mig i sista stund. Varför vet jag inte. Men nu är hur som helst det stora ögonblicket kommet. (Känner ni hur det pirrar i magen?) Det är freeeedag! Och jag känner mig lite förälskad i att helgen äntligen är här så rubriken kan inte passa bättre. Wiie.


Kommentarer
Postat av: Dilaan D

fin blogg! :D

2010-01-30 @ 23:48:10
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0